loading...

آس چارتر

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 16:10

آشنایی با گورستان صخره ای سیراف

گورستان صخره ای سیراف یکی از جاهایی است که در دوره ساسانیان و دوران های تاریخی پس از اسلام وجود داشته است در این مطلب از آس چارتر سامانه جامع خرید بلیط ارزان چارتر قصد داریم تا شما را با این گورستان اشنا کنیم و مطالب کاملی به شما ارائه دهیم.

همانطور که در بالا گفتیم این گورستان در دوران ساسانیان وجود داشته که در شهرستان کنگان ، بندر طاهری واقع شده است و این گورستان تاریخی در تاریخ 7 مهر ماه سال 1381 با شماره ثبت خود به نام 6502 در فهرست اثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

قسمت های مختلف گورستان سیراف چیست ؟

یکی از مکان هایی که می توان گفت بسیار شگفت انگیز است در گورستان سیراف قبرهای سنگی قدیمی است که طوفان گذر زمان و دو زلزله خیلی فجیع در سال های خیلی قدیم باعث نشده تا این گورستان خراب بشود ، در این قسمت دره ای به نام (لیرودی شیلو ) وجود دارد که قبرهای سنگی قدیمی در دل ان واقع شده است .

بازدید : 6
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 16:08

بهترین خوراکی‌ های پاییزه و مروری بر خواص آن ‌ها

وقتی اسم فصل پاییز به ‌گوش می‌ رسد ناخود آگاه ‌یاد بیماری هایی نظیر سرماخوردگی و آنفلوآنزا می ‌افتید. بیماری هایی که‌ اگر در آن کمی دقت شود می ‌توان از بروز آن پیشگیری کرد تا سلامت بمانید. به‌ عبارت دیگر، شما می ‌توانید با تهیه ‌فهرستی از مواد غذایی پاییزی و مصرف آنها در این فصل از خوردن بیشتر لذت ببرید و از سرماخوردگی های متعدد این فصل پیشگیری کنید. شما می توانید بلیط چارتر هواپیما را بصورت آنلاین از سایت آس چارتر تهیه نمایید.

اگرچه‌ سرماخوردگی جزء جدایی ناپذیر این فصل است اما با تغذیه ‌مناسب این فصل تا حدود زیادی می توانید از بیماری های این فصل جلوگیری کنید. دراین مقاله آس چارترقصد دارد درباره ی خوراکی های مخصوص فصل پاییز و خواص آن مطالبی را در خدمت شما قرار دهد، با ماهمراه باشید.

دراین فصل خوراکی ها و مواد غذایی مناسبی وجود دارد که‌ متناسب با بیماری های همین فصل است. با تغییر هر فصل می‌ توان با کمی تغییر درشیوه‌ ی غذایی خود از بیماری های فصلی در امان ماند.

این فصل، سرشار از رنگ‌ ها و طعم‌ های دلچسب است. در این مطلب مروری بر خواص برخی مواد غذایی پاییزی داریم که می‌توانید در رژیم غذایی خود بگنجانید و از مزایای فوق ‌العاده‌ ی آن‌ها برای سلامتی بهره‌ مند شوید، با ما همراه باشید.

کدو تنبل

کدوهای نارنجی ‌رنگ این فصل علاوه بر طعم شیرینی که باعث می ‌شود نیازتان به مصرف شیرینی‌ های مصنوعی کمتر شود، فیبر زیادی نیز دارند که به ایجاد احساس سیری بیشتر کمک می‌ کند و این دو خصوصیت، از آن یک ماده‌ ی غذایی مناسب برای کنترل وزن می ‌سازد. این ابرغذای پاییزی همچنین منبع خوبی از دو آنتی‌ اکسیدان به نام لوتئین و زآگزانتین است که اثرات مثبت آن‌ ها بر روی سلامت چشم‌ ها به خوبی شناخته شده‌ است. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما چارتر جهرم تهران در مشهد می باشد.

بازدید : 7
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 12:28

شهر تاریخی و گردشگری ماسوله با معماری منحصربه‌فرد و قدمتی از ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ سال قبل، یکی از خاص‌ترین روستاها یا شهرهای پلکانی جهان به شمار می‌آید. این شهر با کوهستان‌های مرتفع، جنگل و ییلاقات سرسبز و همچنین موزه‌ها و قله‌های متعدد، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری، به‌خصوص در اواخر فصل بهار و فصل تابستان است. هر سال، هزاران گردشگر و کوهنورد به این منطقه زیبا در استان گیلان سفر می‌کنند تا از دیدنی‌های تاریخی و طبیعی ماسوله دیدن کنند و خاطراتی فراموش‌نشدنی برای خود بسازند. آژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط ارزان چارتر تهران رشت می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.

اقتصاد ماسوله

به دلیل قرار داشتن ماسوله در ابر راه ارتباطی گذشته و بخاطر داشتن هشت کاروانسرا به طور واضح می توان فهمید که کار و مشغله مردم ماسوله مبادله و داد و ستده بوده است،صنایع چوب و فلز زیرمجموعه صنایع دستی ماسوله می باشد که تا حدود دهه 60 رایج بوده است اما اکنون به کلی از بین رفته است در حال حاضر اقتصاد ماسوله بستگی به حضور گردشگران دارد.

آبشار کوشم

در ارتفاعات جنگل‌های ماسوله و در انتهای دره‌ی جنگلی این روستای زیبا، آبشاری به ارتفاع ۳۰ متر قرار دارد که به «کوشم» شهرت یافته است. از جاذبه‌های این نقطه از روستای ماسوله، می‌توان به مسیر زیبای دسترسی به این آبشار اشاره کرد که دارای شیبی ملایم است و گزینه‌ی مناسبی برای علاقه‌مندان به کوهنوردی به شمار می‌رود. گردشگران هنگام بازدید از این جاذبه‌ی زیبای طبیعی، در انتهای مسیر پس از عبور از چند آبشار، با دیواره‌ی سنگی که در انتهای تنگه‌ای زیبا قرار دارد، روبرو خواهند شد که مسیر ریزش آب به پایین است و آبشار «کوشم» را بوجود می‌آورد. می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری کیش رشت را از آس چارتر تهیه کنید.

رودخانه و آبشار ماسوله رودخان

رودخانه ماسوله رودخان، رودخانه‌ای نسبتا پر آب است که از بالای کوهستان و از چشمه‌‌‌های بالا دستی و برف‌های در حال آب شدن سرچشمه می‌گیرد. این رودخانه از مرکز شهر ماسوله عبور می‌کند و سپس مسیرش را در کنار جاده ماسوله ادامه می‌دهد. رودخانه ماسوله در منطقه سرایان به دو رود زیگل و لیکوند تغییر نام می‌دهد و در منطقه چومثقال وارد تالاب انزلی می‌شود. آب این رودخانه در انتها، شالیزارهای برنج را آبیاری می‌کند. در داخل ماسوله با دیواره بلندی در کنار رود مواجه می‌شوید که از ورود سیلاب‌ها به داخل شهر جلوگیری می‌کند.

آبشار زیبایی به همین نام با ارتفاع بیش از ۲۰ متر، روی رودخانه ماسوله رودخان و در غرب ماسوله و در ابتدای جاده ماجلان قرار دارد. با کمی پیاده‌روی در مسیر رودخانه و در جهت مخالف ریزش آب به آبشار می‌رسید. آبشار ماسوله رودخان در نزدیکی پارکینگ ماسوله قرار دارد. آس چارتر ارائه کننده بلیط چارتری رشت انتخابی مناسب برای سفر شما می باشد.

بازدید : 11
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 13:31

وسایل و تجهیزات لازم برای بازدید از چشمه گراب

اگر به بازدید از چشمه گراب در خراسان رضوی می روید، لازم است به همراه خود تجهیزات و وسایل ضروری با خود به همراه داشته باشید، که از این تجهیزات و وسایل ضروری می توان به کفش مناسب، کلاه و عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب، لباس اضافی اشاره کرد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما تهران مشهد را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

بازدید : 15
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 16:15

آبشار اشکفت سلمان ایذه

در بالای غار اشکفت آبشاری وجود دارد که در فصولی که بارندگی زیاد است می توانید به دیدن این آبشار زیبای صخره ای بروید و از دیدن این منظره ی زیبا لذت ببرید. با رزرو بلیط هواپیما چارتر مشهد دزفول از سامانه آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

بام اشکفت سلمان ایذه

وجود چشمه های زلال و سرسبزی بکر این منطقه و مناظر چشم نواز این منطقه از بالای این دره که درون آن غار قرار گرفته است بسیار منحصر بفرد و جذاب می باشد، دیدن تمام شهر از بالاترین نقطه در این منطقه چشم هر بیننده‌ای را مات و مبهوت خود می کند که به این منطقه بام ایذه می گویند که نمای شگفت‌انگیزی از شهر ایذه در پیش روی شماست.

پارک اکشفت سلمان ایذه

یکی از جاذبه های دیدنی و تفریحی در نزدیکی غار اشکفت پارک و تفرجگاه طبیعی می باشد که بسیاری از مردم مردم بومی و محلی این استان برای تفریح در آخر هفته ها و روزهای تعطیل به این پارک بزرگ می آیند، این پارک فضای مناسبی برای استراحت و تفریح می باشد.

تالاب میانگران ایذه

از دیگر جاهای دیدنی در اطراف این غار تالاب میانگران است، این تالاب جزو بزرگ ‌ترین تالاب‌های کشور محسوب می شود. مساحت این تالاب حدود ۲۴۰۰ هکتار دارد. تالاب میانگران دارای اکوسیستمی غنی از گیاهان همچون خارشتر، یونجه، شنبلیله، شتی، پاوکده و گیاهان مرتعی و جانورانی نظیر: تنجه، آنقوت، اردک نوک‌ پهن، سرسبز، خوتکا، اردک مرمری، اردک سرسفید، غازپیشانی سفید کوچک، فلامینگو، گاو چرانک، لک لک سفید، لک لک سیاه، باکلان و حواصیل خاکستری است. در بازدید از غار اشکفت می توانید به بازدید از این تالاب در 15 کیلومتری این شهرستان نیز دیدن نمایید.

بازدید : 16
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 11:58

آشنایی با رستوران های کاشان

کاشان که یکی از شهرهای اصفهان است تمدنی 7 ساله دارد و این تمدن از مکانی به نام سیلک شروع شده است و به همین علت کاشان را مهد تمدن و فرهنگ سنتی ایران می دانند در این مطلب قصد داریم تا رستوران های کاشان را به شما معرفی کنیم، شما می توانید بلیط چارتری کاشان را از سایت اس چارتر دریافت نمایید.

رستوران ملل کاشان

رستوران ملل در نزدیکی تپه های سیلک قرار دارد و می توانید در کنار گشت و گذار یک وعده ناهار یا شام را در این رستوران میل کنید، کیفیت غذایی این رستوران بسیار بالا است و به همین دلیل اکثر گردشگران از غذاهای این رستوران استفاده می کنند.

رستوران یاقوت کاشان

از رستوران های سنتی کاشان میتوان به رستوران یاقوت اشاره نمود که معماری سنتی دارد و شامل انواع غذاهای غذاهای ایرانی و سنتی از جمله کتلت، جوجه کباب، چلو مرغ، دیزی، کشک بادمجان، شفته سماق، کوفته و غذاهای دیگر است.

آدرس: کاشان، خیابان درب اصفهان، کوچه درب یلان، مقابل مسجد درب یلان

بازدید : 17
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 17:46

آشنایی با بهترین رستوران های انزلی

انزلی علاوه بر داشتن مکان های گردشگری بسیار زیبا و طبیعی دارای رستوران های بسیار لوکس و معرکه است که قطعا تجربه کردن این غذا ها و رستوران ها می تواند تجربه ای متفاوت از سفر به بندر انزلی باشد همانطور که می دانیم گیلان به غذاهایش معروف است خصوصا اگر ان غذاها محلی باشد لذت دیگری دارد اما در این بین رستوران هایی وجود دارند که بتوانید در سفر به انزلی ان ها را امتحان کنید و حس کنید که این غذاها متفاوت تر از شهر های دیگر ایران است در کنار این رستوران ها و مکان های تفریحی می توانید تجربه های جدیدی چون قایقرانی و پارو کشیدن بین تالاب زیبای انزلی را تجربه کنید، بندر انزلی شهر همیشه باران در 40 کیلومتری رشت قرار دارد و این بندر قدیمی از زمان های گذشته به دروازه اروپا معروف بوده است و اهمیت زیادی به عنوان مرکزی برای پهلوگیری کشتی های تجاری دارد شهر انزلی به عنوان یک مقصد توریستی شناخته می شود همچنین می توانید بلیط چارتری بندرانزلی خود را ازسایت اس چارتر تهیه نمایید در ادامه با ما همراه باشید.

بازدید : 20
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 12:51

معرفی بهترین هتل های اصفهان

شهر دیدنی اصفهان یکی از پرگردشگرترین شهرهای ایران محسوب شده و هر سال میزبان مسافران داخلی و خارجی زیادی است. شهری تاریخی در مرکز ایران که عنوان های سومین شهر بزرگ و سومین شهر پرجمعیت پس از تهران و مشهد، ایران را از آن خود کرده است. اصفهان در دوران صفویان پایتخت ایران بود و بسیاری از بناهای تاریخی دیدنی آن در همان دوران ساخته شده اند. شهر خلاق یونسکو که برخی آثارش در همین میراث ثبت شده اند. از جمله دیدنی ترین اماکن تاریخی نصف جهان باید به منارجنبان، سی و سه پل، پل خواجو، کاخ چهل ستون و عمارت عالی قاپو اشاره کرد.

اگر شما هم قصد سفر به نصف جهان را دارید در ادامه با آس چارتر همراه شوید تا بهترین هتل های اصفهان را معرفی کنیم. خوشبختانه بخاطر توریست زیاد هتل های بسیار متنوع و با کیفیتی در سرتاسر شهر ساخته شده اند و در میانشان از هتل های لوکس و ۵ ستاره گرفته تا اقامت گاه های بومگردی که خانه هایی بجا مانده از سال های دور هستند به چشم می خورد. در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط چارتر اصفهان همراه باشید.

۱- هتل عباسی، بهترین هتل ۵ ستاره اصفهان

هتل شاه عباس یا مهمانسرای عباسی هتلی ۵ ستاره و در عین حال اقامتگاهی سنتی است. ساختمانی باشکوه در مرکز تاریخی شهر که البته سال ۱۳۴۵ شمسی ساخته شده اما تمام جزئیات کاروانسرای امروزی به سبک معماری صفویان است. جالب است بدانید اغلب شخصیت هایی مهمی که به اصفهان سفر می کنند در همین هتل اقامت می کنند.

۲۲۴ اتاق، سوئیت و آپارتمان هتل تمامی استانداردهای لازم را دارند و می توانید از رستوران ها، استخر، اتاق های جلسات و سالن های متنوع استفاده کنید. همچنین موقعیت قرار گیری هتل عباسی اصفهان دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی شهر دارد.

آدرس هتل عباسی: اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه

۲- پارسیان کوثر، یکی از لوکس ترین هتل های اصفهان

هتل کوثر که قبل از انقلاب، شرایتون نام داشت، از محبوب ‌ترین‌ هتل ‌های اصفهان است، چون درست رو به ‌روی زاینده‌ رود و در چند قدمی ‌سی و سه پل قرار گرفته است؛ یعنی در قلب اصفهان و در مرکز همه‌ی آنچه برای دیدنش به این شهر سفر کرده‌اید.

این هتل پنج ستاره است و ۱۹۴ اتاق دارد که امکاناتی چون صندوق امانات و اینترنت ارائه می‌دهد. می‌توانید در پیاده‌روی‌ها بسیاری از دیدنی‌های شهر را ببینید، به محله‌ی ارمنی جلفا بروید، از میدان نقش جهان و بناهای تاریخی موجود در آن دیدن کنید و به مراکز خرید و اداره‌ها هم نزدیک هستید. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما تهران اصفهان آس چارتر می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

این هتل پنج رستوران دارد که هر کدام متفاوت از دیگری است. در یکی می‌توانید غذاهای ایتالیایی را تجربه کنید، در رستوران سنتی سرو، غذاهای اصیل اصفهان مثل بریانی و خورشت ماست و دیگر غذاهای سنتی ایران را سفارش دهید، رستوران زرین واقع در لابی هتل مشرف به فضای باغ، انواع غذاهای ايرانی و فرنگی را سرو می‌کند، رستوران تابستانه‌ی باغ، غذا را در فضای سبز هتل و کنار آبنمای آن سرو می‌کند و رستوران فصلی آبشار، درکنار استخر، غذاهای باربیکیو برایتان تدارک می‌بیند.

از فروشگاه‌‌های متنوع هتل کوثر می‌توانید سوغات و صنایع دستی اصفهان را بخر

بازدید : 22
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 15:48

روادید امارات

دبی یکی از بزرگترین و لاکچری ترین شهرهای امارات متحده عربی می باشد، که به عروس خلیج فارس معروف است، این شهر یکی از مدرن ترین شهرهای امارات که دارای بهترین و لوکس ترین امکانات رفاهی و تفریحی می باشد، این کشور یکی از مقاصد گردشگری در جهان که از همه جاهای دنیا برای سفر خود این کشور را انتخاب می کنند، این کشور در همسایگی کشورمان ایران قرار دارد و یکی از قطب های گردشگری برای ایرانیان می باشد. لازم است بدانید کشور امارات و شهر دبی تنها یک مقصد گرشگری نیست بلکه مقصدی برای سرمایه گذاری های عظیم اقتصادی و تحصیلی می باشد، در ادامه با آس چارتر همراه باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما خارجی ارزان تهران دبی را از سایت به راحتی دریافت نمایید.

قبل از اینکه بخواهید به دبی سفر کنید ابتدا باید ویزای دبی را دریافت نمایید، برای دریافت ویزا باید طبق هدفی که در آن کشور را دارید ویزای مربوط به آن را تهیه نمایید. به همین منظور انواع ویزا وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

انواع ویزای دبی

همانطور که در بالا گفته شد ویزاهای مختلفی برای سفر به امارات وجود دارد، که بنا به هدف خود می توانید آن را دریافت نمایید این ویزاها عبارتند:

ویزای توریستی دبی

ویزای کار دبی

ویزای ترانزیت دبی

ویزای تحصیلی دبی

بازدید : 21
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 16:27

کباب ترش

کباب ترش یکی از اصلی ترین غذاهای خاصی می باشد که در سفر به رشت حتما باید امتحان کنید. کبابی با طعمی ترش و به یاد ماندنی که در کنار کته سرو می شود . برای تهیه کردن کباب ترش گوشت تازه راسته گوسفندی را در آب انار، رب انار، پیاز و سیر رنده شده، گردوی کرده و سبزی محلی چوچاق می گذارند تا حسابی مزه دار شود و بعد از چند ساعتی به سیخ می‌کشند و روی ذغال کباب می شود . اگر قصد امتحان کردن غذاهای رشت را دارید می توانید در اولین فرصت از طریق سایت آس چارتر بلیط ارزان هواپیما مشهد رشت را تهیه کنید ودر این سفر حتما از این طعم های بی نظیر لذت ببرید .

مرغ ترش، اناربیج، باقلاقاتوق، میرزاقاسمی و زیتون پرورده، پنج غذای اصلی محلی استان گیلان می باشد که نحوه طبخ سنتی آن‌ها به ثبت ملی نیز رسیده است. جالب است بدانید که سن امید به زندگی در گیلان، چند سال بیشتر از میانگین کشوری می باشد و گفته می‌شود که یکی از دلایل این مسئله، مصرف زیاد ماهی و آبزیان در این منطقه می باشد .

سیر، بادمجان، گردو، زردچوبه، طعم‌دهنده‌های ترشی مانند رب انار، آب انار و نارنج و سبزی‌های محلی مثل چوچاق و خالواش از مواد اصلی تعداد زیادی از غذاهای محلی گیلانی هستند . ممکن است این غذاها فقط به استان گیلان تعلق نداشته باشند و در دیگر نقاط کشور و به‌خصوص دیگر استان‌های شمالی نیز با سبک و روش مشابه یا متفاوت طبخ شوند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 227
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 361
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1231
  • بازدید ماه : 2201
  • بازدید سال : 2311
  • بازدید کلی : 2311
  • کدهای اختصاصی